Torsdag d. 5. februar kl. 19.30
Strib Kirke
margretheingemann.dk
Træd ind i et kirkerum fyldt med nordisk trylleri og drømmende folk, når Margrethe
Ingemann sammen med sine musikere præsenterer musikken fra sit debutalbum,
udsendt i sommeren 2025.
Med dybe rødder i den danske sangtradition skaber hun, sammen med folkemusiker
Ditte Fromseier, multiinstrumentalist Peter Kohlmetz Møller og guitarist Ask Nørholm,
et svævende univers. Her mødes melankolske strygere, western-guitarer og unikke
synthesizerlyde med personlige historier og nordiske traditioner, der lader os ane
fortiden i fremtiden.
Margrethes blide vokaler, med noter af kulningens magi, væver fortællinger om at
finde lys i mørket og minder os om, at håbet hvisker, selv når verden råber.
Velkommen til en aften, hvor historien lever videre i hver eneste tone.
Margrethe Ingemann: Sang
Ditte Fromseier: Violin
Peter Kohlmetz Møller: Multiinstrumentalist
Ask Nørholm: Guitar
