Bestyrelsessuppleant Per Rasmussen
Bestyrelsessuppleant fra 2026
Min interesse for at beskæftige mig musik startede tidligt, da jeg som 12-årig fik min første guitar. Min spejderkammerat fik sig en klarinet, og så var grundstenen til et ungdomsband lagt, og jeg har spillet lige siden.
Jeg er uddannet lærer og har været ansat i Middelfart kommune i 40 år, hvor jeg har haft andel i Lillebæltskolens musiktradition.
I dag er jeg gået på pension, og det giver mig tid til at spille med i to fritidsbands.
I 2023 blev jeg spurgt, om jeg ville være med som den ene lydtekniker ved GUF-koncerterne på Kulturøen. Det sagde jeg ja til, og de sidste to år har jeg også sammen med min kone været sceneedarbejder ved Vinterfestivalen.
Vinterfestivalen har været med til at inspirere os i forhold til folkemusikken, og nu ruller vi hvert år til Tønder med vores gamle MKP-veterancampingvogn
.
